Wednesday, April 17, 2013

På instagram!

Jajamänsan, sent om sider ska syndaren vakna! :) Nu finns även jag på Instagram eller som de hippa innefolket (läs ungdomarna) säger Insta, IG... kärt barn har många namn. Jodå, visst känner jag mig som en utdöende mammut som kommer så här långt i efterhand... men men, nu finns jag på plats alive 'n kicking så att säga.

Jag har en gammal iPhone så mina bilder kommer att bli som de blir men det gör nog inte så mycket... ni får hänga med mig bakom kulisserna och se lite av min vardag på ett annat mer bildligt vis. Många tror att jag står och bakar och lagar mat hela dagarna i ända men nej, livet består av så mycket mer... även om det kan vara svårt att tro det! Men en och annan mat- och bakbild kommer definitivt att smyga sig in... =) På instagram heter jag amyspieceofcake rätt och slätt.

Nej, dessa "instakakor" får ni inte receptet på denna gången ;)

8 comments:

  1. Men vilka fin kakor, superroliga!

    Kram kram och kul att du joinat IG ;-)

    ReplyDelete
  2. Okej, om du är en utdöende mammut så kan man ju undra vad det säger om oss då...? Vi som inte ens har en mobil med någon uppkoppling, som man bara kan ringa med och skicka sms med...:) Antik, ja visst, men funkar gör den.
    Fast vem vet, när batteriet helt har gått hädan och det är dags att köpa nytt, då kanske det blir en modern variant:)

    Nedräkningen har börjat:)
    Kramar

    ReplyDelete
  3. Välkommen! Jag blev så glad när jag såg dig där :) Kram

    ReplyDelete
  4. Väldigt roligt, och självklart följer jag dig ;)

    ReplyDelete
  5. Jag är också där, ännu äldre som jag är. Mina elever tycker allt att det är lite coolt att fröken vet vad Instagram är, och att jag var en av de första om nappade på Facebook. Långt före mina då tonåriga barn...

    Självklart följer jag dig!

    Kram!

    ReplyDelete
  6. Åhhh fina Amy : ) du kommer att få många följare : ) Jag måste börja instagramma jag med någongång ; ) kram på dig finis! Sofia

    ReplyDelete
  7. Äntligen, har många gånger tänkt att Amy borde skaffa instagram med alla sina fina bilder :D Jag är ju beroende av instagram haha.
    Ja visst får man ta sjukdomar ibland och även busiga barn ;) De är ju så söta nästa sekund igen!
    Tack, hoppas allt är bra med dig! Kram

    ReplyDelete
  8. Hihi ungdomar. Man behöver inte vara ungdom för att vara inne. ;-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...