Sunday, February 26, 2012

Tävlingen är avgjord... och vinnarna är...

Har ni haft en skön och avkopplande helg? Själva har vi tagit det lugnt och chillat en hel del och njutit av det fina vädret även om gårdagen var lite hektisk med tårtdekorering och allt vad det innebär!

Nu är vinnarna korade i tävlingen om curryketchup, förkläde och recepthäfte! Ni läste rätt, det står vinnarna för jag har ett andrapris som är enbart förklädet.

Vinnaren av paketet ovan är Anna Persson, stort grattis till dig! Maila mig dina adressuppgifter så skickar jag ovan paket så snart jag kan.

Vinnaren av förklädet är Jessica Andersson! Grattis till dig och jag vill även att du mailar mig dina adressuppgifter.

Kommer snart en ny tävling på bloggen så håll utkik!

1 comment:

  1. Åhh stort grattis till vinnarna!! Får hålla tumarna till nästa tävling =)
    Jag vill önska dig en kanon trevlig måndag oxå!!
    KRAM i massor

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...