Saturday, December 31, 2011

Året som gått eller slutet gott allting gott!

Kan ni tänka er att för 6 månader sedan hade jag ingen blogg? Amy's piece of cake "föddes" ju i augusti månad i år! Nu tänker några av er men hon har lite äldre inlägg än augusti? Jo, när jag startade bloggen i augusti så ville jag gärna ha med mina allra första tårtor jag gjorde i juni/juli månad så därav ser det ut som om min blogg är äldre än den egentligen är :)

Vill gärna dela med mig av några bilder (nej alla är inte med även om det ser ut så!) av det jag lagat/bakat under året. Är ni med? Då kör vi minneskavalkaden:








Önskar alla mina läsare ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt 2012!
May the force be with us this coming new year! Kram!


20 comments:

  1. Vilka fina bilder!
    Vad mycket som hänt på några få månader =)
    Gott nytt år!
    Kram

    ReplyDelete
  2. Tack goa Nellie, ja mycket har hänt på några få månader.... så himla kul tycker jag! Stor nyårskram!

    ReplyDelete
  3. Härligt att du är med och lyser upp på blogghimeln!
    Gott slut och god fortsättning! Kram

    ReplyDelete
  4. Härligt vad mycket du hunnit med på bara några få månader :) Allt ser så gott ut!

    Gott nytt år och kramar till dig =)

    ReplyDelete
  5. Hej Söta du! Vilka underbara bilder du bjuder på detta nyår.
    Vill önska dig ett gott nytt år och sen har jag en utmaning till dig inne hos mig ;-)
    Jag hoppas du tar den hihi
    Kramkram

    ReplyDelete
  6. Oj så mycket härliga skapelser du hunnit med under året! :D
    Önskar dig detsamma, ett riktigt gott nytt år! Kramar

    ReplyDelete
  7. Vilken härlig bildkavalkad! Det är mycket du hunnit med under den här tiden. Gott nytt år!

    ReplyDelete
  8. Så mycket smarrigt du hunnit med! Trevligt med bildkavalkad :) Gott Nytt År på dig! Hoppas på många sötsaker :)

    ReplyDelete
  9. Mycket gott har du hunnit med sen starten!

    Ha en riktigt härlig Nyårskväll med nära och kära!

    GOTT NYTT 2012!

    Kramar

    ReplyDelete
  10. Så mycket gott och fina bilder! Vi ses nästa år, kram!

    ReplyDelete
  11. Fina bilder! Gott Nytt År! Stor kram

    ReplyDelete
  12. •°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♡¥☆
    NEW YEAR ☆ 2012! *~*~*~kramar ~*~*~*

    ReplyDelete
  13. Tack alla fina, hoppas ni hade en underbar nyårsafton igår nyårskramar!

    ReplyDelete
  14. Vilket härligt bakår du haft.. allt ser så mumsigt ut.. God fortsättning.. kram

    ReplyDelete
  15. Visst är det roligt att se tillbaka på det man gjort under året, vet inte riktigt hur långt ett sånt inlägg skulle bli om jag tog med allt jag har gjort =)

    Hoppas att du fortsätter att vara den underbara glädjespidare som du är även under 2012!!

    Kram och Gott Nytt!!

    ReplyDelete
  16. Tack fina Carola, god fortsättning på dig också kram!

    Ann, tackar för dina fina värmande ord. Kram och god fortsättning!

    ReplyDelete
  17. Åh, så många läckra bilder!

    ReplyDelete
  18. Tänk vad du hunnit med på bara sex månader! Jag är djupt imponerad och SÅÅÅ glad att du valde att starta den här bloggen <3 Vad skulle jag annars sitta och plöja igenom på kvällarna? (jaja, varannan eller var tredje blir det väl oftast, men jag läser allt för eller senare, tro mig!) :D

    ReplyDelete
  19. Herre gud vad du hunnit med! Så mycket gott. Du är väldigt duktig, så jag hoppas du fortsätter tycka att det är roligt att blogga.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...