Sunday, December 4, 2011

Tävling!

Över 240 unika besökare igår på min blogg, det är all time high. Tack kära läsare för att ni besöker mig, åter och åter igen! Detta måste vi fira med en tävling! :)

I samarbete med TastyCards har jag nöjet att erbjuda er läsare en utlottning av 5 TastyCards var!

Så här gör du för att delta i tävlingen:

1. "Gilla" TastyCards på facebook
2. "Gilla" Amy's piece of cake på facebook
3. Gå in på TastyCards.se och välj ut en favorit.
4. Berätta i kommentarsfältet på detta inlägget vilket recept du valt, och varför du fastnade för det.

De 3 bästa motiveringarna vinner 5 TastyCards var!
Sista dag att tävla är onsdag 14 december.

Lycka till!

4 comments:

  1. CHOCOLATE MASCARPONE TART
    Jag älskar allt som har med choklad att göra och den här ser super god ut! Jag gillar när det är mycket detaljer att baka och blombladen med socker på ska jag nog testa att göra på en gång.

    ReplyDelete
  2. Jag skulle välja Creamy white truffles on a silver platter. Älskar vit choklad och skulle skicka detta till min kusin som även hon är svag för sötsaker. Kul att skicka ett julgodisrecept, som man antingen kan ha testat att göra själv eller så man kan inspirera någon annan.

    Kram

    ReplyDelete
  3. Jag skulle också välja CREAMY WHITE TRUFFLES ON A SILVER PLATTER, och den skulle jag skicka till min bror som verkligen inte alls gillar choklad, men VITCHOKLAD är han helt galen i. Jag gillar alla sorter. Vitchoklad är den choklad jag föredrar att använda till bakning o konfekt, passar både med syrligt o salt (och sött.

    ReplyDelete
  4. Jag hade gärna varit med i din tävling, fina Amy, om det inte vore för att jag redan vunnit den här vinsten en gång (och tyvärr inte hämtat ut mina kort, men det är en annan historia). Någon annan måste ju få chansen den här gången <3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...